سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زندگی و درمان است [امام علی علیه السلام]

دست نوشته های الیاس

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
به سراغ من اگر می آیی،(پنج شنبه 87 مرداد 31 ساعت 1:47 صبح )
به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته نیا... بشکن این چینی تنهایی را،"

برهان قلب مرا از قفس این حسرت. تا تو باشی و من و لذت هر ثانیه از با تو به فردا رفتن.

"هیچ کس نیست نخواهد من و تو ما نشویم" . مای ما معنی تنها شدن تنهاییست.

رو به فردا رفتن، معنی دلزدگی از غم بی فرداییست.

من به تو محتاجم. به تو و زمزمه جاری احساس تو در جان و تنم...

تو ز من دوری و من، در پی ات گمشده درغربت غربتکده خویشتنم.

به امید لحظه ای از فردا، که تو با من باشی،

زندگی خواهم کرد، زندگی خواهم کرد،

تا بیاید فردا...

و تو را که امروز مژده فردایی،

دوستت خواهم داشت، دوستت خواهم داشت!

" زندگی خواهم کرد..."



» الیاس
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
هک یاهو
کاش...
به سراغ من اگر می آیی،
عکس
آیا دوستان شما در 24 ساعت گذشته در یاهو مسنجر آنلاین بوده اند؟
چرا زن نمى‏تواند قاضى شود؟
زنان در جهان
فرشته ای به نام مادر
دختران ایرونی
دست نوشته های الیاس

 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 1  بازدید
بازدیدهای دیروز: 0  بازدید
مجموع بازدیدها: 3417  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» لوگوی دوستان من «

» اشتراک در خبرنامه «